Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Andra dagen i skolan

Av Elin Johansson - 24 augusti 2010 14:22

Idag vaknade jag och gjorde mig i ordning för skolan. Jag tog sällskap med Emma och Nellie, det var faktisk en aning jobbigt att cykla i blåsten men aja. I skolan skulle vi skriva ett brev till oss själva som vi skulle läsa när vi slutar nian :D Jag hoppas att ingen annan än jag ser mitt brevO_o Och fråga inte varför.


Förresten är ni lite sega på att kommentera:D <3

  

Puss och kram

Skumbanan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Johansson - 27 augusti 2010 21:27

Kärlek är lycka, smärta och sorg. Kärlek är underbart, eller hemskt. Eller ett minne, som sliter ett hål i bröstet. Bokstavligen.  Kärlek finns runt omkring oss överallt. Om man tittar noga och länge, Om man känner efter ordentligt, ...

Av Elin Johansson - 24 augusti 2010 16:55


Har precis vart med den STORT saknade Hannah<33 Vi åkte ner till maxi en stund och satt och pratade ganska länge.Sen när vi skulle hem började det spöregna:(  Så vi fick gå hem i regnet. Sen skulle hon hem och äta. Just det, har hittat min kamera/...

Av Elin Johansson - 23 augusti 2010 21:48


Hade handbolls träning idag :D<3 Så jävla kul har saknat den jätte mycket. Kändes skönt att träffa alla kompisarna igen(L) Har precis kollar på Fångarna på fortet, ormarna var coola. Fast jag föredrar nog ödlor :) Hinner inte skriva mer för en bok...

Av Elin Johansson - 23 augusti 2010 14:06


Första dagen på Nordlycke idag. Vi började med att gå igenom massa saker i matsalen, sen gick vi till klassrummet med våra lärare och gick igenom ännu mera ointressanta grejer. Ingenting som jag behöver berätta om här direkt. Imorgon börjar vi (gr...

Av Elin Johansson - 22 augusti 2010 18:23


Var på Frölunda torg idag en liten stund. Köpte en tröja och två par örhängen. Se åkte vi och hälsade på min gammal farmor som typ år 95 år!! o__O Hon tyckte att dagens unga klädde sig väldigt snYggt :D   Tröja från Gina Tricot :D<3 ...

Presentation


Jag är en 13 årig tjej som älskar twilight

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards